יום שני, 30 בינואר 2012

סיפורים מהלב



הילה מזון כיתה ב'2

יום הולדת שלי

יום הולדתי היה לפני חודש. אמא ואבא החליטו לחגוג לי יום הולדת ולהזמין את כל הכיתה. התרגשתי וחיכיתי ליום הזה. סוף סוף הגיע היום ומהבוקר הרגשתי כיף והייתי מאושרת.

בשעה 17:00 הגיעו כל הילדים וכמובן קרקס החיות הזמנו.

כל הילדים ואני נהננו מההופעה של החיות ולא הפסקנו לצחוק. אחר כך אכלנו פיצות וחטיפים.

אחרי טקס העוגה, המסיבה הסתיימה והורי הילדים באו לקחת את הילדים הביתה. בסוף כל הילדים קיבלו שקיות הפתעה.

עדן איילון, כיתה ב'2

גור של כלבי ים

עדן אילון, כיתה ב'2

פַּעַם פָּתַחְתִּי מְגֵרָה...ובתוכה מצאתי הפתעה ובתוכה מצלמה והיו בה צילומים מוזרים מאוד. צילומים של פילים ושל לוותינים וצילומים של סבא שלי וצילומים של סבתא שלי ושאלתי את סבא שלי על התמונות והוא סיפר תמונה אחרי תמונה.


נעה סטי ,כיתה ב'2

פַּעַם פָּתַחְתִּי מְגֵרָה...ומצאתי פרח מיוחד במינו והבאתי אותו לאמא והיא חיבקה אותי ושמה אותו בכוס מים. אחרי כמה ימים יצאה מהפרח רגל קטנטנה וקראתי לאמא. ואמא כמעט התעלפה. אחרי עוד יום יצאה עוד רגל קטנטנה. ביום אחרי זה יצאו שני ידיים. וביום שאחרי הפרח ממש ניפתח ויצאה משם בובה קטנטנה

וחמודה . ושחקתי איתה כל הזמן.


מור שבו, כיתה ב'2

גור של פיל צבעוני


יואב שטיימן , כיתה ב'2

פַּעַם פָּתַחְתִּי מְגֵרָה...ומצאתי גרגיר .שמתי אותו בעציץ . חשבתי לעצמי שהגרגיר יצמח מאוד גבוה, אבל אני אצטרך לטפל בגרגיר, להשקות אותו ,לתת לו אדמה . מעניין איך הצמח יצמח. למחרת בבוקר הצמח קטן וקצת יבש, לא היו לו מים. רציתי להשקות אותו ולא היו מים. לא ידעתי מה לעשות, בסוף הלכתי לקנות בקבוק מים והשקיתי את הצמח: "הנה לך פרח".

כעבור שבוע הצמח גדל ויצא פרח. הפרח פרח ממש יפה וגבוה. טיפלתי בפרח כל יום ושמחתי מאוד.


גיא קרט כיתה ב'2

פַּעַם פָּתַחְתִּי מְגֵרָה...ומצאתי שם בובה. שיחקתי עם הבובה ונהנתי. מאוחר בלילה נירדמתי בבוקר לא מצאתי את הבובה .ביקשתי מאמא בובה דומה לבובה שהיתה לי. אני ואמא הלכנו לחנות וקנינו את הבובה וחזרנו הביתה.


עומר דשת כיתה ב'2

פַּעַם פָּתַחְתִּי מְגֵרָה...ובתוכה מצאתי מנורה ובתוך המנורה מצאתי אגורה ובתוך האגורה מצאתי כובע מכוער. חבשתי את הכובע, ספרתי עד 3 ונעלמתי.


גיא קרט, כיתה ב'2

סיפורי תורה -תיבת נח

לאחר המבול נח פתח את התיבה וראה שהיונה לא חזרה. נח הבין שהיונה מצא בית וזה היה הסימן שהמבול נגמר .נח פתח את הקינים ושחרר את החיות לטבע.


קרן כספי, כיתה ב'2

גור של פינגווין



רן אשר, כיתה ב'2

גור של נמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה