יום שלישי, 15 בינואר 2013

אנפות- הפסקת כתיבה


אחרי הריב שלי עם המשפחה הייתי חייבת ללכת לטייל קצת, לשכוח ממה שקרה. לקחתי את האופניים וברחתי הרחק ככל שאפשר. 
לאחר הרבה זמן שאני רוכבת, שמתי לב שאני ממש ליד הים, בנמל. 
התחלתי להיות צמאה וקניתי בשקלים המעטים שהיו לי בכיסי הקרוע, בקבוק מים. שתיתי אותו והמשכתי לרכב. 
פתאום, נפלתי, הייתי חייבת לשטוף את הפצע והמקום היחידי שמצאתי הוא הים.
התקרבתי אליו, תוך כדי שאני צולעת ובצד השני מחזיקה את האופניים ופתאום, אני רואה משהו מדהים. בתוך הים הייתה להקה של ציפורים, לא ידעתי מה שמה של הציפור, נראה לי אנפה. הן היו קבוצה כל כך גדולה שחשבתי לעצמי, איך? איך משפחה גדולה ומגובשת? איך הן מצאו את הדרך עם כל הציפורים שלכל אחת דעה אחרת? איך הן מתחלקות בכל דבר, כמו באוכל ובמקום? איך! ואז אמרתי " הלוואי ולי הייתה משפחה גדולה ומגובשת, שלא יהיו חילוקי דעות, שלא יהיו ריבים, פשוט להקה!!!  




עדן יוסופוב, ח'1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה