כבר זמן מה שאנו,תלמידי
כיתות ח' , מתחילים את השיעור בהפסקת
הכתיבה.
הפסקת הכתיבה פוגשת אותנו
פעם ביום ובמהלכה אנו מתבקשים לכתוב על נושא המעלה בפנינו המורה.
כאשר אנו כותבים , הרבה
מאיתנו שופכים את ליבם , וחושפים כתיבה מאוד בקיאה , מפתיעה ואף מרגשת.
מטרת הכתיבה היא להוות
עבורנו כלי עזר להמשך דרכינו בבית הספר , בתיכון ואף לאחר מכן.
לצד כתיבתנו מפעילה המורה
שירים ומנגינות המנעימות את זמננו במהלך הכתיבה .
רובנו לוקחים את הפסקת
הכתיבה כזכות לשתף ולהקריא את אשר כתבנו , ומחכים להפסקת הכתיבה הבאה.
בכיתתנו ישנם הרבה
תלמידים אשר כותבים ומעלים את רף הכתיבה , ולכן התלמיד רוצה להצליח מאוד בהפסקת
הכתיבה ,
ולהותיר רושם טוב על
המורה כתלמיד מאוד בקיא בשפה.
זמן הפסקת הכתיבה נע בן 10-15 דקות ובמהלכו הכיתה מאוד מרוצה ונהנית.
הכתיבה אודות הנושא המועלה מעוררת בנו חשיפת רגשות אישיים ומהווה עבור חלק גדול מכיתתנו קושי גדול להתבטאות , אך זוהי מטרת הפסקת הכתיבה, משום שבסופו של דבר , הפסקת הכתיבה תשפר את יכולתנו בעתיד ותעלה את רף כתיבתנו - לכתיבה נכונה ורהוטה.
לי צמח,ח1
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה