יום רביעי, 12 ביוני 2013

החוויה של גילי במהלך העבודה:

כתבה: גילי בית עדה כיתה ז'2


ההוצאה לפועל של הרעיונות שלנו היה דבר משמעותי מאוד ושונה מאוד מכל דבר אחר שעשינו.  איך אנחנו חושבים על רעיונות יצירתיים ומוציאים אותם באמת לפועל ומתחילים לזרום ולבנות את הרעיון שלנו.
מבחינת הסיפור – היינו חייבים לדעת לנתח את הסיפור והעבודה גרמה לנו לראות את הסיפור באור אחר וגם התחברנו גם יותר לסיפור. באופן אישי למדתי מהעבודה הרבה דברים גם עליי ולא רק על הסיפור עצמו.

העבודה עניינה אותי מאוד.  כל תהליך העבודה חשבתי לעצמי : איזה רעיונות ולאיזה כיוונים ילדים אחרים יכולים להגיע עם הסיפורים. כי בעצם אנחנו עובדים על אותו סיפור , וכולם הופכים אותו למשהו אחר לגמרי , וזה נורא יפה לראות. סקרן אותי גם לדעת איך אני אביא את עצמי לעבודה , ואיזה רעיונות לי יהיו.
אני חושבת שהעבודה הזו במקום מבחן היא רעיון מאוד מוצלח. אנחנו לא רק לומדים על הסיפור , אנחנו לומדים בזכות העבודה של החברים שלנו גם ,  איך הם מסתכלים על הסיפור מעיניים אחרות. בעבודה הזו אנחנו צריכים גם לדעת את הסיפור לעומק ולהבין את הדמויות כאילו היינו הם.

היו רעיונות שונים ומגוונים להצגת הדמויות בסיפורים:  באמצעות סרטים: Movie maker,  Windows live ואף .Sims , מכתבים אישיים ב-Power Point, צילום תוכניות אירוח בסלונים ביתיים של ילדים וסרטי מתח עם רעיונות צילום מודרניים.
כולנו מאוד נהנו מהתהליך ומהתוצרים
תודה להדרה   
                                                                                                                                             

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה