יום ראשון, 26 במאי 2013

מה אני רואה



כתבה: רומי ניסן,ז'2

אני רואה את שער בית הספר ואת השומר.
מאחורי השער , בין הסורגים, אני רואה כביש, מעבר חצייה, רמזור, פח, שלטים של הרחובות, מכונית עומדת ברמזות ומדרכה. בצדו השני של הכביש, אני רואה את החנות "עמית", ולידה את מספרת "נעמי". מצד ימין אני רואה את החנות "סופר סיטי" ומעליה בניין. מלמעלה, אני רואה שמיים כחולים וחלקים, בלי עננים .
מתחת לבניין שמתחתיו יש את החנות "סופר סיטי", בנוסף, אני רואה גם מינימרקט בשם "מינימרקט לב". ישנה משאית זבל שעושה רעש, וליד המיני מרקט אני רואה קונדיטוריה.
אני רואה לוח מדעות בצדו השני של הכביש, ועמוד חשמל עם חוטי חשמל. ליד הקונדיטוריה אני בניין, שמתחתיו פעם הייתה חנות, אך כיום בנו בה חנות שמלות.
אני רואה הרבה מכוניות עוברות ושבות.


כשכתבתי, הרגשתי כאילו אני מסתכלת בנקודת מבט  שונה על הדברים.
 אף פעם לא ייחסתי להם חשיבות רבה שכזו. תמיד כשעברתי לידם, הרגשתי רגיל. אבל עכשיו, אני מרגישה שאני "מתמודדת" איתם בצורה שונה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה