יום חמישי, 2 במאי 2013

הקשר הרב דורי

כתב: זיו הלפרין כיתה ו'2


תוכנית ה"קשר הרב דורי" הינה תוכנית המקשרת בין הדור המבוגר, לבין הדור הצעיר. כל צעיר תורם את הידע שלו ומלמד את בן זוגו המבוגר מיומנויות מחשב כמו: שימוש בתוכנת "word" וPowerPoint" ", שימוש באנטרנט ( סוגי אתרים שונים) ושימוש ב-email. לחילופין, המבוגרים מעבירים לילדים סיפורים מחייהם, ואת נסיון חייהם.
התוכנית תרמה לי מאוד, למדתי עוד על סיפורי השואה ועל מסעות מרגשים של עלייה לארץ.

בנוסף, כשיצאנו לטיול לבית התפוצות, כל המבוגרים סיפרו לנו זכרונות ילדות ונעורים, מבתי כנסת, מנהגים, כיצד הסתתרו מהמשטר העוין בארצות אחרות באותה התקופה, תקופה שהייתה קשה.

לסיכום, חשוב לי לציין שנהניתי ללמד מיומנויות מחשב את המבוגרת שלי, וגם לצחוק על מקרים או דברים שראינו במחשב. אט אט שמתי לב כי נרקם קשר מיוחד ביני לבין המבוגרת, הבחנתי שיש לי עוד חברה חדשה, שאני יכול לספר לה את כל מה שעל ליבי, את בעיותיי ואת מעללי בימים הקודמים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה