יום חמישי, 2 במאי 2013

בית חולים דנה

כתב: גל שמש כיתה ו'2

הכול התחיל כאשר אורית קראה לי ואמרה לי : שיש יום שוק וצריך להביא דברים שלא צריכים. רוני אמרה לנו שיש יום מעשים טובים. אמרתי לאורית שאפשר לתרום את הדברים שלא צרכים מיום השוק היא אמרה: שיצחק {תלמיד מכיתה ד} נוסע לבית חולים דנה . היא שאלה אם אפשר להביא דברים ולתרום להם. אני ויצחק הבאנו דברים מאוד יפים ותקינים {לא שבורים} וכמובן עם תלמדי כיתה ד 2 שעזרו. אורית ביקשה ממורה מחליפה בשם רוחמה לעזור ולעטוף את הדברים. ישבנו בחדר אופק וסידרנו את הקופסא. ילדות מכיתה ד2 ציירו ציורים יפים שהדבקנו על הקופסא. עבדנו על הקופסא המון זמן עם תלמידים מאוד נחמדים שעזרו לנו המון. לי היה מאוד כיף לעזור ולשמוע את הסיפורים שסיפרו לי שהילדים מאוד נהנו מהחומר שלמדנו. לי אישית היה מאוד כיף לשמוע שהם נהנו  ושמחו. כשילד זקוק למשהו קטן וטוב ,הוא מקבל מימני את הדבר הזה וזה מרגש אותי ועושה לי משהו על הלב.
הנה תגובתם של הילדים שעזרו:
איתי מכיתה ו 1: הוא הרגיש שמח ומאושר שתרם חלק מדבר העצום שעשינו !
רונה, רותם  ואריקה: כולם ענו פה אחד שנהנו מעזרה לזולת.
יצחק: אני מאוד שמחתי לעזור לבית החולים שבו אני מאושפז וזה היה ממש סגירת מעגל לפני שלוש  שנים. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה