יום ראשון, 26 במאי 2013

יומנו של אלישע - משימה בתנ"ך



כתבה: רז חיים כיתה ו'2

יומני היקר שלום,
ברצוני לספר לך על המפגש ביני לבין אליהו.
אליהו בא לדרכי והשליך אליי אדרת נביאים.אנוכי עזבתי את השוורים ורצתי במהירות רבה לאליהו ביקשתי ממנו לנשק את אבי ואמי והבטחתי שלאחר מכן,אלכה אחריו.אליהו השיב לי,הוא אמר לי:"שוב כי מה עשיתי לך".אינני ידעתי למה התכוון אליהו,אינני הבנתי אם המשפט הוא בעל כוונה או לא.
הלכתי לנשק את אבי ואמי. לאחר מכן,לקחתי שור אחד מתוך 12 השורים שלי וזבחתי ובכלי הבקר בישלתי לאנשים שחרשו איתי את השדה,את בשר השור הם אכלו ומיד לאחר מכן,הלכתי לאליהו. התרגשתי עד מאוד,לא ידעתי מה מצפה לי. הייתי שמח, בליבי הייתה הרגשה טובה.
בליבי עולות שאלות רבות מתוך סקרנות: האם אני אהיה נביא?מדוע אליהו השליך את המעיל עליי ולא על אדם אחר?מדוע דווקא אני?מה הולך לצפות לי?וכו'.
מקווה שבקרוב אוכל לענות לעצמי על כל השאלות הללו ולעדכן אותך בכך,
אלישע.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה