יום שישי, 15 ביוני 2012

ילדי כיתות א'2 כותבים

עולם האווז – פטריסיה

אני אוהבת את עולם האווז ליטפנו ברווזים, למדנו עליהם ראינו איך הם בוקעים מהביצים.


עולם האווז – ליאור ג
כשנכנסנו לעולם האווז נהניתי וראינו עופות ליטפנו ברווזים וראינו איך אפרוח בוקע מהביצה.



מה הכי אני אהבתי- עדי
אהבתי מאוד מוסיקה, שרים ולומדים הרבה על שירה וגם לומדים לנגן בהרבה כלים.


מה הכי אני אהבתי- סאלי

אהבתי את ההצגה של ניסים ונפלאות אהבתי ששם נפלאות קופץ על האישה והאישה נבלעת.


מה הכי אני אהבתי- ליאור זונקלר
אני אוהבת ללמוד וגם לשחק בהפסקה וגם אני אהבתי לראות את ההצגה ניסים ונפלאות.


מה הכי אני אהבתי- עמית
אני מאוד אוהבת הנדסה כי מודדים וגם כותבים קו שבור סגור, קו שבור פתוח, קו עקום סגור, קו עקום פתוח וגם כותבים כמה צלעות ועוד כמה דברים.


מה הכי אני אהבתי- יוני
אני אוהב את ההצגה ניסים ונפלאות כי אהבתי והיה מצחיק כי הקוף נפלאות לקח לאישה את המכנסיים מהכביסה .

מה הכי אני אהבתי- איריס

אני אוהבת שיעור מוזיקה כי שם שרים ועושים תנועות עם הידיים וגם כיף שם מאוד.



עולם האווז – גילי חלפון

בעולם האווז ליטפנו את האפרוחים של התרנגולת ואספנו את הביצים של התרנגולת ולקחנו לחימום ומצאנו ביצת זהב ואז קראנו למישהו מיוחד. וראינו אווז יוצא מן הביצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה