יום חמישי, 14 ביוני 2012

נחל אלכסנדר

כתבה: שחף

כיתה: ג1

אני והכיתה שלי יצאנו לנחל אלכסנדר ואבא שלי היה הורה מלווה ומאוד שמחתי מזה.

נסענו באוטובוס נסיעה ארוכה מאוד ואני ישבתי ליד חברה שלי ואבא שלי מולי. רוב הילדים ישבו מאחורה כולל החברות שלי ושרנו שירים וצרחנו ומאוד נהנו כולם מאחורה, עד שכולנו היינו עייפים מהנסיעה ורצינו לישון ולי היה משהו נוח לישון עליו: אבא.

הגענו לנחל וראינו דגים צבים ועוד...

פתאום התחיל לרדת גשם והתחבאנו אבל תוך כדי שחקנו משחק.

נגמר הגשם והתחלנו ללכת אבל עוד פעם התחיל גשם והכול היה מלא בוץ ונפלתי עליו והתחלתי להתלונן וכולנו בכינו. הסתתרנו מתחת לעץ וחיכינו שהאוטובוס ייקח אותנו לבית חולים לחיות כי זה היה חלק מהפעילות. המדריכה הסבירה לנו על הצבים והראתה לנו מצגות וסרטונים על ניתוחים מגעילים ומפחידים רצח והיא גם הראתה לנו צבים שיש להם מחלות . אחר כך חזרנו לאוטובוס וחזרנו הביתה בשעה שלוש וחצי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה