יום ראשון, 17 ביוני 2012

עבודת שורשים

כתבה : יובל בן חור
כיתה : ז'1


אני למדתי מעבודת השורשים על משפחתי דברים שלא ידעתי עליהם עד היום. בעצם עבודת השורשים נותנת לנו כלים ומחברת אותנו דור ההווה לשורשים של המשפחה. בעיקר למדתי על דמותה של סבתא שלי שחקרתי עליה, גיליתי דברים שלא חשבתי שאגלה על משפחתי.
מאוד אהבתי לחקור על משפחתי לעבוד ולדעת שאני אהיה גדולה אני אראה את זה. אני אהבתי להוסיף ולגלות עוד דברים שלא ידעתי על משפחתי. העבודה תרמה לי בכך שאני מעשירה את הידע שלי על משפחתי לסיכום אני אהבתי מאוד לעבוד בעבודת שורשים ולהעשיר את הידע שלי.
גם היה חשוב לי לחקור על סבתא-רבא שלי שמאוד חשוב לי לגלות עליה הרבה דברים כדי שאני אהיה גדולה אני אוכל לדעת עלייה המון דברים.
אני גם מאוד אהבתי לחקור על סבא שלי דברים על משפחתו שלא ידעתי עד היום אני גיליתי גם המון דברים מספר הזיכרונות שיש לסבי שהוא היה קטן .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה