יום רביעי, 13 ביוני 2012

הספרון הדיגיטלי

כתבה מאיה בוגדנוב כיתה ה'2

שלום לכל הקוראים. אני מאיה מכיתה ה'2 ואני כתבתי ספרון דיגיטלי בהשראת "הסיפור המושלם 2".
בזמן הכתיבה חשבתי עוד פעם על ה-"הסיפור המושלם 2" וניסיתי לשחזר את הכתיבה, את התוכן ואת כל הכתוב בו. לבסוף התחלתי לכתוב בצורה דומה, אך גם שונה. תמיד נזכרתי שוב בדברים החשובים שבסיפור כדיי להוסיף אותם לספרון שלי. החטיפה של הבן הקטן של המלך הבולגרי, והחטיפה של הבת המלך באי שעליו מסופר בספרון שלי.
הכתיבה הייתה דיי קלה, אבל היה מבלבל קודם לכתוב בראש של הסופרת ואז בראש של האימא המספרת. היו פחות מעשרה פרקים, אבל הסיפור היה קצר וקולע – לא היו סיפורים ארוכים על דברים קטנים, המצאתי שמות חדשים שלא שמעתי לעולם, שהיו קצת מבלבלים לקריאה וברור שהוספתי דברים שקשורים לסיפור המקורי.
לבסוף, שהוספתי את העמוד על הסופרת (עליי) הגשתי את הספרון, ואחרי שבוע בערך, המחנכת שלי ענבל דן-מליחי, סיפרה לי שעומדים להראות את הסיפור בבתי ספר אחרים, ולא אהבתי את המחשבה. החלטתי להשלים עם הרעיון (על אף שלא הייתה לי ברירה אחרת), ואחריי כמה חודשים המחנכת שלי אמרה לי לכתוב את הכתבה לאתר בית הספר על הכתיבה של הספרון, מה חוויתי ומה הרגשתי.
בקיצור, מאוד נהניתי לכתוב את הספרון הדיגיטלי, אני חושבת שהצליח לי – אבל עדיין לא קיבלתי תגובה ממשרד החינוך.
תודה שקראתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה