יום רביעי, 20 ביוני 2012

עיתון אתר בית הספר


כתבה: עדי אפרים

כיתה: ז'2

בתחילת שנת הלימודים הייתה תכנית לפתיחת עיתון בית ספרי.

שירלי, רכזת המחשבים, החליטה כי הכתבים, העורכים והמעצבים יהיו תלמידי בית הספר.

בצוות העיתון והאתר יש תלמידים משכבות שונות וביניהם אני, עדי אפרים. אני לומדת בכיתה ז'2 ואני עורכת את העיתון יחד עם החברה שלי מהכיתה, נועה עובדיה המורות שירלי ואיריס מנדלביץ' וצוות העיתון.

בעיתון בית הספר ישנן כתבות מגוונות ומעניינות, כיוון שהכתבים הם ילדים בבית הספר הכותבים על נושאים שונים מנקודת המבט שלהם.

במהלך שהותי בצוות למדתי המון דברים על מחשבים, על בית הספר ועוד. בנוסף לכל הלמידה הרבה על המחשבים, הכרתי ילדים משכבות שונות והערכה כלפי של הסובבים אותי גברה. כאשר עבדנו על העיתון והאתר השהות והעבודה עברה בהנאה והמון צחוק. ישנה תמיכה רבה והצוות הוא ברמה גבוהה מאוד מבחינה טכנית, עיצוב וכתיבה.

לסיכום, חשוב לציין כי הושקעה עבודה רבה בבניית האתר וכתיבת הכתבות. אתם מוזמנים לקרוא את עיתון בית הספר ואת המידע באתר וללמוד דברים חדשים על נושאים שונים הקשורים לבית הספר ולילדים הלומדים בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה